« Home | Bob-Berspan-Seluar-Petak » | KPMG Research Foundation » | Classic Joke! » | Konsert Kemuncak Akademi Fantasia 4 » | Prelude Finale AF » | Khas buat budakpandai... » | Similarity : Coincidental? » | Lagu-lagu Konsert Final Akademi Fantashia Mushim K... » | Dragon Tiger Gate (2006) » | Mukhsin : Everyone has a first love story to tell »

AF lagik…

Hmmmm… dah abis AF pun still jugak ada cerita pasal AF ye. Heheheh… ala… cerita sikit situ sana sini aje.

1. Muzik @ Ria

Masa tengah dok layan Muzik @ Ria dengan org tua aku dengan adik aku, tiba-tiba ada satu caller tu from Sarawak kalau tak silap aku. Memula, macam biasa lah dia cakap dengan Lotter & Velvet lah.

And then, yang aku kelakar tu, that called asked Faizal tu show his hand at the camera. Dia suruh tunjuk telapak tangan dia tu. Faizal pun follow lah jugak apa yg “peminat” dia tu suruh. Mula-mula tu, dia kembangkan tangan dia, which is wrong according to the caller. Then, aku dapat tangkap kenapa dia suruh buat macam tu. And, as expected, dia suruh Faizal rapatkan tangan dia so that all the fingers bercantum. Both hands pulak tu. Mula-mula, aku ingatkan that caller nak real Faizal's palm.


Actually, ada maksud disebalik kenapa caller tu suruh dia buat macam tu. This is because aku pernah dapat email pasal tangan tu. Aku tak jumpa pulak email tu gi mana entah. Korang pernah dapat email tu tak?Apparently, Faizal’s finger pulak memang fit the criteria. Tu yang aku tergelak besar tu. My mom tanya apasal, aku explain lah kat dia.

Yang aku kelakar kan tu, statement si caller tu yg macam tukang tilik nasib aje.

“Hmm.. Faizal ni sebenarnya pendiam orangnya. Dan dia ada simpan rahsia yang dia tak nak orang lain tau”

It goes something like that lah. Tapi, sama ada email tu betul atau tak, wallahualam. I don’t know. I am not accusing of anything and I am not insinuating. Just a coincidence maybe?

2. Akademi Fantasia versi Un-Cut


Semalam gak, sempat aku tengok versi uncut Diari Akademi Fantasia tu. Alah.. nothing much pun, basically banyak benda yang relevant to what they have shown in the daily diary tu. Just a few bits here and there aje yg takde pun.

Anyway, semalam citer pasal Haziq. And mostly is about telenovela Haziq and Leez aje. Ala, tak perlu lah focus bab tu aje pun. Kan banyak lagi benda lain boleh tunjuk pasal Haziq kat peminat-peminat dia tu.

Cuma yang aku paling suka bila Bekas pengetua Ramli Sarip slow talk dengan Haziq. Alah, bukan ada apa pun, cuma dia macam kasi sneak peak of Haziq punya lagu kalau dia dapat masuk ke final. Ramli Sarip cakap lah, lagu ni kalau dia dapat ke final. Alah, lagu Gurindam Anak Muda tu. So, kiranya Haziq dah dapat awal-awal lah ya.


According to Aznil, diorang tak nak air that thing on tv sebab takut timbulnya konspirasi. Kononnya konspirasi yang akan kekalkan Haziq sampai ke final konsert. Takut nanti, org kata diorang lebihkan Haziq pula. I think the viewers now are much more matured lah.

Kalau takut timbul konspirasi, masalahnya, kenapa sekarang tunjuk pula ye? Biar lah rahsia! Ye tak?

P/s : Kalau tak silap aku, hari ni versi Farhan pulak. Hmmm.. must be interesting. Tengok aje lah!


My complete profile, darn it!






Filem Kita
Berita Harian
Dewa 19 Official Site
Jiwang
Photobucket - Video and Image Hosting


orang tengah lepak
Who links to me?
Free Counters
Since 17.07.2006


Check Page Rank

Locations of visitors to this page

referer referrer referers referrers http_referer