« Home | Konsert Ketiga Akademi Fantasia 4 » | CHARMED no more? » | Entri tak bertajuk! » | Konsert Kedua Akademi Fantasia 4 » | Entry saje saje. » | Jangan lupa saksikan Konsert Kedua Akademi Fantasi... » | Kisah Seorang Legenda » | Konsert Pertama Akademi Fantasia 4 » | I Heart Kiera Knightley » | Thundercats »

Wish List Aku

Kat bawah ni adalah senarai wishlist yang aku dah lama kepingin nak dapatkan. Entah bila agaknya aku akan dapat?? Insya allah, I will work hard for it. Kalau susah susah, cari aje mak datin yang sangggup ambik aku jadi toy boy dia. senang cerita kan? Hahahaha...

1. Apple iPod.

Sekarang ni siapa lah yang nak gunakan discman ataupun walkman. Zaman teknologi kan? Aku teringin sangat nak dapatkan I-Pod ni. Instead of the conventional mp3 player yang ada sekarang ni, aku memang lah teringin sangat dapatkan iPod ni. Harga dia ada sikit mahal lah tapi you are going to be very satisfied. Actually, I prefer the normal iPod compared to iPod Shuffle or iPod Nano. Slick design with good spec.

This iPod has both sound and vision. Of course, it also boasts stamina (up to 20 hours(1) of battery life), generous capacity (30GB or 60GB(2) of storage), a great personality (intuitive, customizable menus) and a touch of genius (the Apple Click Wheel). Perrgghh!! Beribu lagu aku boleh isi kalau macam ni. isk isk....

For more info : http://www.apple.com/ipod/features.html



2. Nokia N91.

Best wooo. Aku minat giler kat phone ni & insya allah, one day aku akan dapatkan jugak. Tapi bila ye? ahahahahah... takut takut bila telepon 6G ke 7G dah keluar, baru lah aku dapat pakai agaknya. Unless ada kawan-kawan yang murah hati nak buat collection for my birthday yang memang dah dekat sangat dah ni.



3. Percutian ke Bali

Aku memang dah lama teringin nak pergi ke Bali. Masa aku pergi Batam, memang besh giler lah. The serenity and beautiful scenery, th sea breeze ditambah pulak dengan pasir pantai yang putih tu, aduh!! Aman rasanya. Mungkin aku ni nature kind of guy kot? Aku suka tengok permandangan. Actually, I have always long to go to this paradise island. And I want to go there alone. Enjoy the time in solitude. My plan? No need all those 5 stars hotel Macam Hard Rock Bali. Backpack aje around Bali. Stay in cheap hotel pun tak apa. Boleh pergi club-hopping, sight-seeing and do all those stuff yang aku dilarang buat kat sini. Aggghh!!! When will that time come?




And lastly, my most wanted wishlist would be

4. One intimate night, candle-lite dinner, bubble bath, swaying bodies in dance motion & wine (ahahahah... giler ke???)


My complete profile, darn it!






Filem Kita
Berita Harian
Dewa 19 Official Site
Jiwang
Photobucket - Video and Image Hosting


orang tengah lepak
Who links to me?
Free Counters
Since 17.07.2006


Check Page Rank

Locations of visitors to this page

referer referrer referers referrers http_referer