« Home | Summersault Berpusing » | Konsert Ketujuh Akademi Fantasia 4 » | Aku ingin menjadi mimpi... » | Eat your heart out! » | Setahun sudah berlalu... » | Superman Returns (2006) » | Konsert Keenam Akademi Fantasia 4 » | Hear Ye! Hear Ye! » | Diari AF & Others » | Awek-Awek si Spender merah »

Cewek-cewek seberang...

Awek-awek Indon yang menarik perhatian aku... **not finalized yet**

1. Sophia Latjuba
Dalam ramai-ramai awek yang aku listkan, dia ni kira macam berumur sikit lah. Alah, tak kisah lah tu,asalkan she's hot. And she is damn hot! Dalam ramai-ramai awek-awek Indon yang aku suka, dia ni top of the list. Dia ni pelakon dulu dan kini dah pun berkahwin dengan mamat bernama Michael Villareal.



2. Nadya Hutagalung
Aku mula kenal dengan Nadya masa aku kat Johor lagik. Dia ni kerja sebagai VJ and she was born in Indonesia. Tapi dia dah migrate ke Singapore untuk mengembangkan kareer dia. Besides that, dia jugak kerja sebagai model.




3. Dian Sastrowardoyo
Siapa yang tak kenal dengan Dian, pelakon muda yang berbakat ni. Aku mula kenal dengan dia dari filem Ada Apa dengan Cinta. Dia banyak berlakon dan antara filem Dian yang aku tau adalah Pasir Berbisik, Ungu Violet, Ada apa dengan Cinta and dia ada buat appearance dalam filem Puteri Gunung Ledang.




4. Titi Kamal
Tak banyak yang aku tau pasai minah ni. Tapi dia pun sama macam Dian, aku mula kenal dengan dia masa AADC and apa yang aku suka dengan dia is muka dia yang nampak macam brutal tapi cantik tu.




5. Anggun C Sasmi
Anggun atau nama penuhnya Anggun Cipta Sasmi aku dah kenal masa aku still kat sekolah menengah lagik. After she made it big kat Indon, dia bawak diri dan mencuba nasih plak ke Perancis sebelum ke Canada untuk mengembangkan bakat dia. Apa yang aku suka pasal Anggin is her voice. Suara dia ada weight, husky dan memang lemak merdu disukai ramai. And she's damn sexy.



6. Caroline Ingrid Adita
Model turned actress ni aku terperasan masa aku came across one magazine about a few years ago. Then, tau tau dia dah jadi pelakon untuk one telenovela Indon. Sorry, aku tak recall sangat apa nama cerita tu but yang aku tau, dia berambut panjang untuk telenovela ni. And muka dua macam model Malaysia, Tengku Azura tu.



Alo... ko ingat ko sorang jer ker yg kenal Anggun mase sekolah menengah? Aki kenal dier maser album dier tak kuar kat Malaysia lagi tau... :D

Post a Comment

My complete profile, darn it!






Filem Kita
Berita Harian
Dewa 19 Official Site
Jiwang
Photobucket - Video and Image Hosting


orang tengah lepak
Who links to me?
Free Counters
Since 17.07.2006


Check Page Rank

Locations of visitors to this page

referer referrer referers referrers http_referer