« Home | Sorry dear friends! Been soo busy lately sebab one... » | Rempit (2006) » | Wajah Kesayangan Hamba! » | Eat your heart out, Raja Azmi!!! » | Best of Farhan » | Arkib Konsert AF » | Farhan ke??? » | Saman menyaman! » | The Caped Crusader » | AF lagik… »

Khas buat angle...

First of all, aku nak ucapkan terima kasih pada Angle sebab tinggalkan komen kat shoutbox aku tu.

angle: aku rs ko ni xcukup pengetahuan tentang dunia perfileman..tu psl ko komen merapu2

Aku memang tak cukup pengetahuan tentang dunia perfileman. Ada ke kat mana-mana part dalam blog aku ni yg mengatakan aku ni kelulusan Akademi Seni Kebangsaan atau aku ni memang expert dalam bidang-bidang ni? Takde kan… so, DO NOT INSINUATE. Komen aku merapu2? Ada aku cakap ke komen aku tu memang membina dan ditujukan khas untuk sesiapa? Takde kan?

angle: filem remp-it ko nk rate? pg tgk teater dulu la baru blajar nk komen2 k.awak tu cetek sgt ilmu tentang dunia filem neh.malu aku baca komen2 ko tu.

Aku ratekan filem tu ikut selera aku sebab aku yg keluar duit tengok cerita tu. So, rate aku adalah selera aku, pandangan aku dan hak aku. Again, ada ke aku cakap aku ni expert atau lulusan dalam bidang perfileman? Rasanya, memang tak ada.

Sila baca entry aku yang bertitle Khas Buat BudakPandai tu ye.

Komen-komen, entry-entry & tulisan-tulisan kat blog ni adalah pendapat peribadi aku dan aku tak pernah nak pengaruhi orang lain from that. Dan aku tak pernah terpengaruh dengan apa yg orang lain cakap. Sebab semua ni, adalah apa yg aku rasa, dengar dah lihat. Bukannya orang lain.



Ish..... aku ni suka ganggu tempat orang lain laa... - angle-

Kalau kau rasa malu nak baca komen-komen aku, tak payah lah datang lagik. Ada berjuta lagi blog yang boleh dilawati. Aku tak perlu langau-langau nak hurung tempat aku ni. Sebab langau-langau ni lah yang akan mengganggu aku dan kawan-kawan aku tu. Tapi kau mesti akan tetap datang melawat jugak.

Thanks to all my friends who took the time melawat dan baca entry-entry aku ni. : )


My complete profile, darn it!






Filem Kita
Berita Harian
Dewa 19 Official Site
Jiwang
Photobucket - Video and Image Hosting


orang tengah lepak
Who links to me?
Free Counters
Since 17.07.2006


Check Page Rank

Locations of visitors to this page

referer referrer referers referrers http_referer