« Home | Tired... » | There's this one time.... » | Puaka Tebing Biru (2007) » | Puaka Tebing Biru (2007) » | Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2006 » | Death Note (2006) » | Ladies, you kick ass! » | Eat Healthy, Live Healthy » | Jolly good! » | Coming Soon »

5 things....

5 things I would do if I were a millionaire:

1. Hantar dua orang tua aku ke Mekah. Diorang dah lama kepingin nak pergi. Insya allah, aku akan ikut sekali.
Bukak panggung aku sendiri. Pastu aku nak the latest and hi-tech gadget for the cinema. Pastu aku nak lawan 2.Golden Screen Cinemas, Tanjung Golden Village & CInepelx.
3.Aku akan pergi melancung kat Amesbury, Wiltshire, UK. Alah, kat Stonehenge tu lah. Itu tempat paling menarik yang aku nak lawat for a very long time.
4.Procude filem sendiri. Aku nak filem tu citer pasal sex topic kat Malaysia.
5.Aku nak buat rumah banglo aku sendiri. Aku nak buat rumah dengan konsep moden dengan taman bali kat sekeliling rumah aku.

5 bad habits:

1.Aku ni panas baran orangnya. Aku cepat naik darah kalau ada yang aku tak puas hati.
2.Aku ni jenis yang sound direct aje.
3.Aku suka sendawa depan orang ramai.
4.Orang kata aku ni sombong orangnya. Susah nak senyum. Especially pada yang baru kenal. Yelah, takkan aku nak senyum tak tentu pasal? Kang orang kata aku gila pulak
5.Aku suka habis duit aku dengan shopping, tengok wayang, lepak kat Coffee Bean & makan kat chilli’s.

5 things I hate doing:

1.Bangun tido kalau dah tido. Especially kalau aku tengah syok-syok tido.
2.Kena buat kerja urgent yang last minute giler babi. Tu yang aku angin dengan boss aku and marketing people kat ofis aku.
3.Mintak duit aku balik kat orang yang pinjam kat aku. Diorang tu oun bukan tak reti nak bagi balik.
4.Beratur panjang-panjang. Aku memang lemah bab macam tu. Especially kalau tengah beratur beli tiket wayang. Ada yang bawak sampai 5, 6 orang nak beli tiket. Bodoh!
5.Datang lewat for an appointment. Aku jenis yang tepati waktu. So, aku benci orang yang tak tepati waktu.

5 things I'll never do:

1.Derhaka kat orang tua aku.
2.Tinggi suara & gaduh dengan best friend aku.
3.Makan, minum ataupun buat benda yang diharamkan.
4.Bagi pinjam duit atau tolong kat orang yang dah baut slack dengan aku
5.Berutang dengan ah long. Baik pinjam duit dengan Bank Rakyat.

5 things I regret doing:

1.Tak dapat jumpa kawan-kawan aku masa aku pindah dari Johor Bahru ke KL. Aduh ! Sedih giler time tu beb!Aku membesar kat JB sana,
2.Ni mungkin tak termasuk dalam kategori ni tapi aku akan regret kalau aku buat. Tak dapat tunaikan permintaan mak aku. Walaupun kecik mana sekali pun. Aku mesti cuba nak tunaikan permintaan orang tua aku.
3.Dok pekena cikgu Sains aku. Sudahnya, satu kelas kitorang kena berdiri selama 2 jam kat lab Fizik masa sekolah dulu.
4.Baik sangat dengan ada sorang kawan aku ni. Sudahnya, semua cerita buruk aku dia cerita kat orang and duit yang dia pinjam aku dia tak pulang-pulang.
5.Tak belajar betul-betul masa kat UPM dulu. Sudahnya, aku kena tendang keluar dari UPM and aku tak dapat teruskan Degree aku. Mak aku menangins beb!Tapi takpe, I know that she is proud of what I am today, Alhamdulillah.

5 fave toys or thing:

1.PC & Lap-top.
2.I-Pod.
3.Nokia N80. Aku dah lama kepingin benda ni. Ada sesiapa yang nak hadiahkan aku tak?
4.Novel-novel dan bahan bacaaan aku
5.VCD dan DVD aku.

5 / 6 / 7 /... orang yg akan menyambung sesi ini:

1.Ironboard19
2.Ajami Hashim.
3.Edd Vedder
4.Mama Ikmal
6.Rewan Ishak
7.Xazaru
8.Korang yang baca benda alah ni... sape-sape aje lah.



Guys, korang better buat benda alah ni dalam blog korang. Alah! Saja suka suka aje.

Labels:

5.Tak belajar betul-betul masa kat UPM dulu. Sudahnya, aku kena tendang keluar dari UPM and aku tak dapat teruskan Degree aku.~maddox

..woi!! kau GB wat year? aku grad '96 (Bac of Horticulture Sc).. hayoo! bdk2 upm suma wat blog kaaa?..

siut jer....

dahler tag aku...letak namer last2 skali laks tuh..

takpe-takpe...aku gerenti sahut cabaran "tagging" nih...

sat lagi

ajami : aku Gb tahun 2000 la. aku junior engko! aku muda lagik. ko tu dah kertu!

X : ala, first ke, last ke.. ko kan my pren. Buat, jangan tak buat!

1. Aku pun mcm ko jugak, Orang kata aku ni sombong orangnya. Especially pada yang baru kenal.

2. Aku suka komen dan review dengan jujur. So kalau aku review filem, aku akan review sehonest yg mungkin. Yer mungkin ada yg tak suka. Tapi aku just being honest.

3. Aku pun tak suka beratur panjang. paling aku tak suka bayar bil kat kaunter.

Yer nanti aku free aku akan sahut seruan ko bikin list ni dlm blog aku.

Oh, tak perasan lak aku dah kena tag.
Insya Allah bila free nanti aku buat ye Ijan!

Rewan & Zack : buat, jangan tak buat!

alamak.. baru balik dr kampung, terus kena tag? hehe..

Kalau ada masa aku akan de-tag myself dalam blog aku. peace.

youtube.com | Videoslots.cc
youtube.com. #youtube.com. #youtube.com. #youtube.com. #youtube.com. best youtube to mp3 converter online #youtube.com. #youtube.com.

Post a Comment

My complete profile, darn it!






Filem Kita
Berita Harian
Dewa 19 Official Site
Jiwang
Photobucket - Video and Image Hosting


orang tengah lepak
Who links to me?
Free Counters
Since 17.07.2006


Check Page Rank

Locations of visitors to this page

referer referrer referers referrers http_referer