« Home | Cewek-cewek seberang... » | Summersault Berpusing » | Konsert Ketujuh Akademi Fantasia 4 » | Aku ingin menjadi mimpi... » | Eat your heart out! » | Setahun sudah berlalu... » | Superman Returns (2006) » | Konsert Keenam Akademi Fantasia 4 » | Hear Ye! Hear Ye! » | Diari AF & Others »

A little bit of anything

Lagu-lagu Sorang-sorang
Farhan - Emosi (Shiela Majid)
Velvet - Penantian (Harmoni)
Amirul - Jatuh (Adam)
Faizal - Smells Like Teen Spirit (Nirvana)
Haziq - I Need To Know (Marc Anthony)

Lagu Bonus
Ku Telah Jatuh Cinta (Nur Shila Amin)
Bila Rindu (Ruffedge)
Cinta (Melly & Kris Dayanti)

Farhan dapat lagu favourite dia. Lagu ni pun lagu sedap, so aku tak rasa ada masalah dengan dia. Velvet dapat lagu lama. Lagu ni abit slot. Aku harap dia boleh bawak sebab kalau dia berjaya, memang sedap lagunya. Amirul dapat lagu slow yang aku tak gemar sangat.

Haziq & Faizal, masak lah ngkorang minggu ni. Tengok lah macam mana seksanya nanti nyanyi lagu ni. Hmm.. best best...

Anyway, aku rasa seluruh Malaysia dah tau pasal berita ni. Sibuk orang cakap pasal benda ni, newspaper punya front page features cerita ni, berita kat tv pun buat coverage cerita ni.

Semua orang pun cakap pasal benda ni. Dari golongan muda, sampailah yang dah kertu-kertu, dari yang hanya habis UPSR, sampaikan ke golongan VVIP.

Bagi aku satu aje lah, itu semua jodoh dia yang Allah dah tentukan.

Jangan lah kita doa yang bukan-bukan ataupun cakap yang bukan-bukan. Ish... tak payah lah.

Yang nak kahwin, DIA.. yang beranak, DIA, yang cerai, DIA, yang bahagia DIA, yang sedih, DIA, yang seksa, DIA. Kan lagi baik kita doakan kebahagian dia. Kan lagi berpahala kan?Aku pun dah bosan belek-belek suratkhabar, asyik cerita dia aje. sampai tenggelam semua cerita panas yang ada sebab cerita dia aje. Give her a break!


Happy 30th Birthday


My complete profile, darn it!






Filem Kita
Berita Harian
Dewa 19 Official Site
Jiwang
Photobucket - Video and Image Hosting


orang tengah lepak
Who links to me?
Free Counters
Since 17.07.2006


Check Page Rank

Locations of visitors to this page

referer referrer referers referrers http_referer