« Home | Eiffel I'm In Love (2005) » | Episode 3 : The Return of the Jendul » | Just another manic Sunday. » | My Top 10 List » | Why DCT loves DK... » | Coming Soon » | I don't know which is more insulting. Being in a r... » | Entry entah apa-apa entah!!! » | Hot babe! » | Picture of the day »

Kesan-kesan menonton Eiffel I'm In Love

1. I dedicate this specially for Mama Ikmal, kipas-susah-mati (die hard fans) of Wentworth Miller. Aku terperasan lah. Macam sama tapi tak serupa antara hero EIIL, Samuel Rizal & Hero Prison Break, Wentworth Miller. Jangan marah la ye, Zack. Tu yg aku perasan aje. Kalau tak betul, jgn marah ye!



Gambar kat atas ni aku tujukan khas buat sahabat blog aku, Zack yang memang menggilakan Wenty-poo dia ni. Kalau korang nak tau semua pasal Wentworh Miller, silalah lawat ke blog dia atau ke mamaikmal(dot)blogspot(dot)com

2. Selain dari itu, aku sudah semakin menyayangi Titi Kamal. Eventhough she's in as a speacial guest, but it leaves a big impact in me. (hahaha.... Dream on dude!). She appeared once in my entry. Click HERE if you wanna read it.





She's hot! Yeah, I like her! Anything wrong with that?


My complete profile, darn it!






Filem Kita
Berita Harian
Dewa 19 Official Site
Jiwang
Photobucket - Video and Image Hosting


orang tengah lepak
Who links to me?
Free Counters
Since 17.07.2006


Check Page Rank

Locations of visitors to this page

referer referrer referers referrers http_referer