« Home | Akademi Fantasia kembali lagi.... » | Everyone has a first ove story to tell » | Ne me quitte pas » | A little update about me... after some time! » | Pesanan Penaja » | Kuch Kuch Hota Hai (1998) » | Coming to an end and a new beginning. » | Norbit (2007) » | Ghost Rider (2007) » | Tips-tips semasa nak beli tiket wayang »

Lagu Baru AF


Lagu Pelajar Lelaki

▪ Biarkan Aku Menangis - Tommy J. Pissa : Dinyanyikan oleh Farha
▪ Pencinta Wanita - Irwansyah : Dinyanyikan oleh Dafi
▪ Bailamos - Enrique Iglesias : Dinyanyikan oleh Ebi
▪ Biso Bonar - Hattan : Dinyanyikan oleh Afiq
▪ Basket Case - Greenday : Dinyanyikan oleh Aizat
▪ Kembali Merindu - Slam : Dinyanyikan oleh Rizal
▪ Nak Kahwin Duit Tak Ada - Sweet September : Dinyanyikan oleh Aswad
▪ Kenangan Mengusik Jiwa - A. Ramlie : Dinyanyikan oleh Shawal

Not really an interesting list of song huh? Well, I am looking forward for Basket Case and Bailamos. Dafi dapat lagu yang kacang giler. Sengaukan suara, surely boleh deliver. Afiq dapat lagu yang dia nakkan. So, will be be able to fulfill what he said? Jangan kena sembur dengan Kak Ogy udah la. Untuk lagu yang lain tu, aku takde lah look forward sangat pun. Mungkin untuk persembahan Aswad tu kira ditunggu jugak la sebab ni first time dia nyanyi kat konsert.

Lagu Pelajar Perempuan

▪ Semua Jadi Satu - 3 Diva : Dinyanyikan oleh Candy
▪ Cinta - Amy Mastura : Dinyanyikan oleh Dekna
▪ Gotta Tell You - Samantha Mumba : Dinyanyikan oleh Mila
▪ Aku Bukan Untukmu - Rossa : Dinyanyikan oleh Heliza
▪ Bila Rindu Kusebut Namamu - Siti Fairuz : Dinyanyikan oleh Fatin
▪ Mirai E - Kiroro : Dinyanyikan oleh Noni

Out of all the songs, aku rasa yang paling menarik would be Mirai E. Noni selalu dapat lagu yang aku rasa best. So, this week she better deliver well. So, again, aku akan ternanti-nanti persembahan Noni E. Heliza, aku rasa akan dapat lagu yang lebih kurang sama dengan vocal range dia. So, untuk persembahan dia, aku rasa she can deliver it well. Maybe it's interesting to see how Mila akan nyanyi lagi omputih. Yang lain-lain tu, biasa aje. Untuk yang lain-lain tu, I don't think it's something that I am anticipating to watch. Pilihan lagu yang aku anggap biasa aje.

Hi...juz 2 ask, can i have ur email address? Need to ask u personally bout something....

huh? personal?...

it's cries2004(at)yahoo(dot)com

Post a Comment

My complete profile, darn it!






Filem Kita
Berita Harian
Dewa 19 Official Site
Jiwang
Photobucket - Video and Image Hosting


orang tengah lepak
Who links to me?
Free Counters
Since 17.07.2006


Check Page Rank

Locations of visitors to this page

referer referrer referers referrers http_referer