« Home | FLU, SORE THROAT, INFLUENZA, DIARRHEA, ALZHEIMERBe... » | The Nanny » | Poseidon (2006) » | Nothing can compare the power of a MOTHER and a lo... » | WHO REALLY MOVED MY CHEESE? » | Scary Movie 4 (2006) » | Ode to Asia No. 1 » | The Da Vinci Code (2006) » | Anugerah Industri Muzik 13 » | Hello again... Hmm... Just got back in the office ... »

Batuk gua ni dah masuk 3 minggu tak elok-elok lagik. Takkan lah kena batuk kering kot. Ish.. mintak selisih jauh-jauh. Ditambah pulak dengan runny nose dan tekak gua yang bagai dicocok.... tak larat siot.. Semalam gua mc... itupun, atas nasihat kawan kawan office gua yang takut kena virus gua ni. Yelah, track record shows yang kalau gua ni infected dengan selsema dan batuk, insya allah.. ada harapan diorang pun kena sekali. Try asking Mr Iron Board tu...dia adalah mangsa gua yang paling weak sekali. Mesti kena la..
 
Nak blogging pun tak ada semangat disebabkan sakit-sakit gua ni. Banyak benda yang nak dikongsi dan ditaip, tapi my health does not allow me to do so. Ish ish ish... kesian gua kan... takpe... kalau kesihatan gua kembali baik, akan gua kembali blogging. Kan best kalau gua ada healing power macam Wolverine... tak sampai 5 minit, semuanya dah baik. Tapi, gua bukan mutant.. Eventhough I am MENTALLY RETARTED. Itu boleh dikira mutant ke? hahahahahha....
 
Gua masih belum berkesempatan menonton The Da Vince Code lagik. Ingatkan nak pegi last week. Tapi disebabkan keadaan diri dan kesihatan gua yang masih tak mengizinkan, aku pun telah meng-postpone-kan misi gua tuh. Maybe this weekend I will make a date with Audrey Tautou. Sabar ya sayang...Abang akan menonton you and give you my support nanti ya.
 
Maybe gua akan buat kerja gila!! Tengok The Da Vinci Code and X-Men III : The Last Stand sekali gus. Gua pernah buat macam ni a few times jugak. This is due to my mentally retarted (not fiebie's mentally disturbed ya!!) mind. hahahahahha... Watch out GSC Mid Valley, here I come....Nampaknya gua akan ada date dengan Audrey Tautou dengan Famke Jamsenn lah this weekend. Susah nak setting masa ni.... Cheewahh.....
 
Anyway, banyak review yang gua baca, semua mengatakan yang filem The Da Vinci Code tu tak best langsung. Bukan nak patahkan semangat gua. I better go and watch it before I give my comments kan? Tak apa, nanti lepas tengok, akan gua bagi gua punya review.
 
Adios Muchachos!!!


My complete profile, darn it!






Filem Kita
Berita Harian
Dewa 19 Official Site
Jiwang
Photobucket - Video and Image Hosting


orang tengah lepak
Who links to me?
Free Counters
Since 17.07.2006


Check Page Rank

Locations of visitors to this page

referer referrer referers referrers http_referer