« Home | Must see movie!!! » | Showmanship, tak perlu lah dipertikaikan. Suara, a... » | Konsert Keempat Akademi Fantasia 4 » | Jack is Back » | Wish List Aku » | Konsert Ketiga Akademi Fantasia 4 » | CHARMED no more? » | Entri tak bertajuk! » | Konsert Kedua Akademi Fantasia 4 » | Entry saje saje. »

Lagu baru AF

Abit about AF. Semalam dah diumumkan lagu-lagu baru yang pelajar-pelajar tu dapat.

Amirul - Lagu Zaman (SM Salim & Ramli Sarip)

Diddy - Biar Betul (Akar)
Faizal - Terharu (Sweet Charity)
Farhan - Biarlah Rahsia (Siti Nurhaliza)
Haziq - Juwita Citra Terindah (M.Nasir)
Lotter - Bila April (Fazley)
Salima - Because Of You (Kelly Clarkson)
Velvet - Sangkar Cinta (Ziana Zain)
Lagu Bonus - Serasi Bersama (Ajai & Nurul)

Hmmm... should be an interesting concert this week. Aku personally berminat nak tengok macam mana Salima nak bawak lagu Kelly Clarkson tu. Aku personally suka dengan lagu ni. Kelly Clarkson adalah satu-satunya juara AI yang cukup berjaya.


Lotter better improve himself this week. Lepas 2 minggu yang hampeh, Lotter need to work hard supaya dia deserve berada ditempat yang orang undi. Aku tak tau dan tak pernah dengar pun lagu Dr F ni sebelum ni.

Haziq dapat lagu yang aku cukup suka. It's a road song dengan sentuhan Motown in it. Aku rasa Haziq boleh bawak lagu ni. Diddy pun sama, aku rasa dia takkan ada masalah menyanyikan lagu ni. Vokal dia besar. Tapi ni lagu rancak, harap tak ada masalah lah.

Untuk Farhan, Faizal, Velvet aku rasa tak ada problem untuk lagu-lagu diorang. Aku memang tunggu diorang punya persembahan.

Lagu bonus tu lagu Ajai & Nurul? Macam bias aje. Tak ada lagu lain ke? Kenapa pilih lagu ni? macam ada apa-apa aje. Yelah, aku tengok kali ni, banyak sangat lagu yang ada kena mengena dengan tenaga pengajar. Dalam konsert, at least satu dua mesti ada punyer. Last week, lagu Ramli Sarip. This week, ada lagu Sweet Charity, Dr Fazley dgn Ajai.

Entah... BIARLAH RAHSIA!


My complete profile, darn it!






Filem Kita
Berita Harian
Dewa 19 Official Site
Jiwang
Photobucket - Video and Image Hosting


orang tengah lepak
Who links to me?
Free Counters
Since 17.07.2006


Check Page Rank

Locations of visitors to this page

referer referrer referers referrers http_referer