« Home | 47 - 27 = 20 » | Diari 016 » | A little bit of anything » | Cewek-cewek seberang... » | Summersault Berpusing » | Konsert Ketujuh Akademi Fantasia 4 » | Aku ingin menjadi mimpi... » | Eat your heart out! » | Setahun sudah berlalu... » | Superman Returns (2006) »

Super Action Hero

Kalau korang minat dengan filem-filem yang diadaptasi dari komik-komik yang terdiri daripada superhero-superhero yang femes, aku ada cadangan movie yang korang boleh anticipate untuk tengok. Tak banyak info yang aku ada. Ni pun surf internet and idea dari Partner-In-Crime aku. Thanks ye! Nanti kalau ada info baru, aku akan updatekan.

Movie ni punya release will vary and some of them mungkin tak keluar dalam jangka masa terdekat ni. So, just keep your seat tight for them.

1. Transformers
Ni antara kartun paling famous dan paling aku gemari masa aku kecik-kecik. A battle between the good heroic Autobots dengan the evil Decepticons. Movie ni akan diarahkan oleh Michael Bay (Bad Boys, Armageddon, The Amityville Horror). The list of cast includes Shia LaBeouf (Constantine, I,Robot), Megan Fox (Confession of a Teenage Drama Queen), Bernie Mac (Charlie's Angel : Full Throtle), Jon Voight, Josh Turturro, Rachael Taylor & Josh Duhamel. It is set to be release on July 2007.




2. Spiderman 3
The third sequel for Spiderman ni will be release in summer 2007. Around July, I think. Lebih kurang sama dengan Transformers jugak lah. Hero dia, macam biasa... Tobey Maguire and heroin dia Kristen Dunst. James Franco akan kembali sebagai The Green Goblin and penjahat lain will be Sandman (Flint Marko) and Venom (Eddie Brock). This movie will be directed by Sam Raimi (Pengarah The Grudge, The Grudge 2, Boogeyman, Spiderman & Spiderman 2)




3. Teenage Mutant Ninja Turtle
Siapa yang tak tau dengan citer ni. Citer pasal 4 ekor kura-kura yang dimutatekan menjadi bipedal creatures yang terrer dalam ninja skills. Diorang ni dilatih oleh sifu-tikus-ninja-master diorang, Splinter. Diorang ni diberi nama from the Renaissance Master, Michaelangelo, Raphael, Donatello, Leonardo. Pastu dioarng diemerge keluar dari sewege tempat diorang bersembunyi to the human world. This movie is directed by Kevin Munroe and mungkin akan direleasekan in march 2007.




4. Wonder Woman
Lagi satu action movie tentang freedom fighters. Pun tak banyak sangat info yang aku ada pasal movie ni. Bila ia direleasekan pun aku tak berapa sure sangat. Yang aku tau, pengarah dia is Joss Whedon. Dia ni jugak pengarah Firefly and Serenity.




5. Ghost Raider
A motorcycle stuntman, Johnny Blaze, makes a pact with a dark force, selling his soul to save his girlfriend. When the bargain goes sour and the girl isn't saved, Blaze is transformed, gaining raging superpowers.Movie ni akan direleasekan in February 2007 dan diarahkan oleh Mark Steven Johnson (Pengarah Elektra). Cast-cast dalam movie ni adalah Nicholas Cage, Eva Mendes, Wes Bentley, Peter Fonda, Jon Voight & Donal Logue.


6. Thor

7. Fantastic Four
Masa the first installation, diorang perkenalkan how the fantastic four came abouts. Cast-cast diorang are Jessica Alba as Susan Storm/The Invisible Girl, Ioan Gruffudd as Reed Richards/Mr. Fantastic, Chris Evans as Johnny Storm/The Human Torch & Michael Chiklis as Ben Grimm/The Thing. Movie ni diarahkan oleh Tim Story dan maybe akan direlesekan in June 2007.

9. Iron Man
Lagi satu movie yang tak banyak sangat info yang aku dapat. Mungkin akan release in May 2008 and pengarah dia is Jon Favreau (Pengarah Zathura and Wimbledon).




10. Incredible Hulk

11. Wolverine
Basically ni prequel movie of how Wolverine came about. Kira citer sebelum X-Men. Of course Hugh Jackman yang akan pegang watak Wolverine tu.

12. Sin City 2
Tak banyak info yang aku dapat pasal movie ni. Maybe akan direleasekan in 2007 and the director is Robert Rodriguez. Cast-cast dia, aku update kemudian-kemudian aje lah..


13. Captain America



14. Aqua-man


15. Batman


Maaf lah kalau info kurang. Nanti aku akan updatekan lagik bila aku ada info yang lebih. Sementara tu, hold on tight for these movie. Aku gerenti mesti gempak punye.


My complete profile, darn it!






Filem Kita
Berita Harian
Dewa 19 Official Site
Jiwang
Photobucket - Video and Image Hosting


orang tengah lepak
Who links to me?
Free Counters
Since 17.07.2006


Check Page Rank

Locations of visitors to this page

referer referrer referers referrers http_referer