« Home | Julai oh Julai!! » | Teori Konspirasi Aku! » | Under Construction! » | AF lagik! » | Aku ingatkan nak tulis pasal diari malam tadi, tap... » | Dance, Glitter, Beautiful Women and.... Panjat Gun... » | Konsert Kelapan Akademi Fantasia 4 » | Super Action Hero » | 47 - 27 = 20 » | Diari 016 »

Entry nak pursuade korang!

Haziq, Faizal, Farhan & Velvet + Lotter are the 5 finalist for the Final Concert of Akademi Fantasia musim ke empat ni.

Hmmmm.... what do I think? Entah.... aku rasa kalau itu dah kehendak undian pengundi-pengundi, so nak buat macam mana kan? Walaupun kalau bole, aku memang nak orang lain yang masuk ke final tu. Tapi dah undian orang lain tu lagik banyak... tak dapek den nak nolong.

Hmmm... personally, aku rasa it is going to be an interesting konsert final tu nanti. Mark my word, placing untuk Lotter will be among the top 3. Percaya lah.... So, jalankan tugas korang macam biasa sekarang,

AFUNDI FARHAN
dan hantar kan ke
32999

Again, untuk semua peminat Nora, Karen, Salima, Zila & Diddy, please combine your votes and vote for her. She is talended and she has what it takes to be a singer.

Cukup lah tu.. aku mengantuk! Ulasan and review pasal konsert, esok aje aku post!


My complete profile, darn it!






Filem Kita
Berita Harian
Dewa 19 Official Site
Jiwang
Photobucket - Video and Image Hosting


orang tengah lepak
Who links to me?
Free Counters
Since 17.07.2006


Check Page Rank

Locations of visitors to this page

referer referrer referers referrers http_referer