« Home | AF lagik! » | Aku ingatkan nak tulis pasal diari malam tadi, tap... » | Dance, Glitter, Beautiful Women and.... Panjat Gun... » | Konsert Kelapan Akademi Fantasia 4 » | Super Action Hero » | 47 - 27 = 20 » | Diari 016 » | A little bit of anything » | Cewek-cewek seberang... » | Summersault Berpusing »

Under Construction!

Aku tengah nak edit blog aku punya setting and template and aku tak tau kat mana silapnya, habis semua sidebars, hit counter, visitors tengah melepak, who links to me, link-link aku, semuanya hilang… and how do I feel about it?

AGGHHHH!!!!! Tensionnye…… penat aje aku buat all those add ons kat blog aku ni… sekali boleh hilang macam tu ajer! Aggh!!!! F**k man…. Tensen giler nie…nak kena buat balik yg aku penatkan ni…

So, all I can say now is that my blog is under massive costruction. So, to all my readers (kalau ada lah pun!), hold on tight!

:)... Adios!!


My complete profile, darn it!






Filem Kita
Berita Harian
Dewa 19 Official Site
Jiwang
Photobucket - Video and Image Hosting


orang tengah lepak
Who links to me?
Free Counters
Since 17.07.2006


Check Page Rank

Locations of visitors to this page

referer referrer referers referrers http_referer