« Home | Lagu Remix yang Remuk! » | Farhan Friends' Club » | Otai-otai » | Real Life Situation » | A Celebration!!! » | Khas buat angle... » | Sorry dear friends! Been soo busy lately sebab one... » | Rempit (2006) » | Wajah Kesayangan Hamba! » | Eat your heart out, Raja Azmi!!! »

Merdeka!!! Merdeka!!! Merdeka!!!


1980 Bulan 5 aku dilahirkan
Di sebuah negeri yang diberi nama NEGERI MELAKA

Selepas itu aku dibesarkanDi NEGERI JOHOR
Aku belajar di sekolah orang putih
Dekat dengan Pasir Gudang

Saya Anak Malaysia ( 4X )

Lepas sekolah aku merayau
Negeri mat saleh aku merantau
Tempat orang indah sekali
Tapi MALAYSIA dekat di hati

Saya Anak Malaysia ( 4X )

Sampai masa aku pun balik
Tapi makweku nampak pelik
Dia kata nak jadi apa
Aku kata itu Tuhan punya kuasa

Saya Anak Malaysia ( 4X )

Lemah lembut sopan santun
Sudah menjadi darah dagingku
Walaupun aku nampaknya kutu
Aku hormat orang tuaku

Saya Anak Malaysia ( 4X )

p/s : lagu ini diubah sikit..

SELAMAT MENYAMBUT KEMERDEKAAN KE 49 MALAYSIA !!!!


My complete profile, darn it!






Filem Kita
Berita Harian
Dewa 19 Official Site
Jiwang
Photobucket - Video and Image Hosting


orang tengah lepak
Who links to me?
Free Counters
Since 17.07.2006


Check Page Rank

Locations of visitors to this page

referer referrer referers referrers http_referer