« Home | Anugerah Juara Lagu 21 » | Diva Popular (2006) » | Apa kes??!?! » | Wooppps! My bad... » | WHY EMPLOYEES LEAVE ORGANISATIONS ? » | Here is the smell from the blood still, but the sm... » | Top 10 – Sepuluh benda yang buat aku tersentuh mas... » | My Super Ex-Girlfriend (2006) » | Hari Raya Aku - Chapter 1 » | Top 10 - Lagu Raya kegemaran aku »

Hear Ye! Hear Ye!

ALERT! ALERT! ALERT!

Wahai semua pembaca-pembaca budiman, aku nak iklankan something kat sini dan aku harapkan budi baik kamu semua!

Kat office aku ada buat kempen Derma Darah pada hari ini yang akan berlangsung sampai pukul 6.00 petang ni. Jadi, pada sesiapa yang tinggal atau kerja berhampiran dengan Jalan Barat, Petaling Jaya. Juga pada sesiapa yang on the way ke Shah Alam atau Kuala Lumpur dan akan lalui Federal Highway, sila sila lah datang dan hulurkan bantuan anda.

Tapi kalau kawan-kawan pembaca yang jauh nun kat selatan atau utara atau luar Malaysia, tak dapek lah kan?

A good deed! Kenapa tidak kan? Hari ni hari orang, mana tau, kemudian hari kita pulak yang akan perlukan pertolongan.

You can help to save life and yang penting, ada makan FREE!!!! Goodie Bags juga diberikan pada mereka yang datang awal! Jom lah!

Kalau korang rasa korang nak datang, just email me or just drop a contact no. kat comment box. Insya Allah, aku boleh arahkan jalan ke sini!

Cepat! Cepat!


My complete profile, darn it!






Filem Kita
Berita Harian
Dewa 19 Official Site
Jiwang
Photobucket - Video and Image Hosting


orang tengah lepak
Who links to me?
Free Counters
Since 17.07.2006


Check Page Rank

Locations of visitors to this page

referer referrer referers referrers http_referer