« Home | WHY EMPLOYEES LEAVE ORGANISATIONS ? » | Here is the smell from the blood still, but the sm... » | Top 10 – Sepuluh benda yang buat aku tersentuh mas... » | My Super Ex-Girlfriend (2006) » | Hari Raya Aku - Chapter 1 » | Top 10 - Lagu Raya kegemaran aku » | Salam Aidilfiri » | Top 10 - 10 things I love about raya » | Top 10 - 10 Kenangan Masa Hari Raya! » | me = @#@* + ^#*(!( = @%*+_()# »

Wooppps! My bad...

Ini alah entry membuang masa sebab aku tengah boring giler time ni!

Macam mana lah kita nak percayakan mainstream media kat Malaysia ni? Sedangkan lirik lagu semudah tu pun diorang boleh buat mistake! Ini kan pulak berita yang melibatkan politik dan perkembangan ekonomi negara. Media patutnya menyampaikan informasi yang tepat dan jitu untuk pembaca-pembaca diorang. Ni sudah dikira nak divert the readers nieh. Ish! Ish! Ish! Tak patut! Tak patut!

Eh... what the heck am I saying, melalut sampai ke situ pulak. Macam ni, I was reading the news paper yesterday, and I was reading Bi-Pop. While browsing through it, I noticed something wrong with the lyrics for Ning, Nikki & Yanie's song, Drama. Isk, mana punya resource diorang sudah dapat ye?

Kalo korang tak caya, cuba pergi website Berita Harian or just CLICK SINI

Satu lagi benda yang aku perasan is the advertisement yang melibatkan Azwan Ali kat Channel Ria kat Astro tu. Mula-mula tu aku terperasan yang ada something yg salah yang Azwan Ali cakap masa dia buat pengambaran Cit Cat tu. Lepas 2, 3 kali tengok, baru aku terperasan yang dia tersalah sebut tahun Hijrah. It is suppose to be 1.4.2.7. Hijrah where as yang Azwan sebut is 1.4.2.6 Hijrah. Hmm...

Tak tau lah kalau telinga aku ni belum di korek ke apa, tapi ikut pendengaran aku memang salah.


My complete profile, darn it!






Filem Kita
Berita Harian
Dewa 19 Official Site
Jiwang
Photobucket - Video and Image Hosting


orang tengah lepak
Who links to me?
Free Counters
Since 17.07.2006


Check Page Rank

Locations of visitors to this page

referer referrer referers referrers http_referer