« Home | Top 10 – Sepuluh benda yang buat aku tersentuh mas... » | My Super Ex-Girlfriend (2006) » | Hari Raya Aku - Chapter 1 » | Top 10 - Lagu Raya kegemaran aku » | Salam Aidilfiri » | Top 10 - 10 things I love about raya » | Top 10 - 10 Kenangan Masa Hari Raya! » | me = @#@* + ^#*(!( = @%*+_()# » | Kesan-kesan menonton Eiffel I'm In Love » | Eiffel I'm In Love (2005) »

Here is the smell from the blood still, but the smell of an Arabian Fragrance will not clean this little room - Gil Grissom

I got this from CSI : Crime Scene Investigation. Can't remember which episode lah!


I am actually in a dilemma. But not that kind of a big problem. Bukannya Dilema Melayu macam yang Mantan PM kita cakap dan bukan jugak kemelut yang tengah melanta Tun Dr M and Pak Lah sekarang. Dilema sendiri aje.

I am thinking of buying a new EDT. Tapi tak tau nak pilih yang mana satu lah. Yang ada dalam kepala ni is what I've listed below. Wahai sahabat budiman, which do you think is the best? Or is there other better suggestion?

O' Wise One, please guide me in this time of Darkness!

1. Davidoff Cool Water



2. Hugo Boss Bottled



3. Hugo Boss Soul




But you know what, kalau susah susah, beli aje minyak wangi Fantasia Mawi tu. Murah pun murah. Huhu!!! Mawi is so cheap! Woops! Gurau aje!


My complete profile, darn it!






Filem Kita
Berita Harian
Dewa 19 Official Site
Jiwang
Photobucket - Video and Image Hosting


orang tengah lepak
Who links to me?
Free Counters
Since 17.07.2006


Check Page Rank

Locations of visitors to this page

referer referrer referers referrers http_referer