« Home | Catherine, You're fired! - Donald Trump. » | Siti Nurhaliza + Datuk K vs Mawi + Ina : Battle Star » | Merdeka!!! Merdeka!!! Merdeka!!! » | Lagu Remix yang Remuk! » | Farhan Friends' Club » | Otai-otai » | Real Life Situation » | A Celebration!!! » | Khas buat angle... » | Sorry dear friends! Been soo busy lately sebab one... »

129333*@&#!&#!_&!


AGGGHHHHH!!!! Jangan betulkan monitor komputer ngkorang! Tu lah hasilnya kalau aku menaip dan menekan keyboard ni tanpa memakai speck! Aku dah menjadi sedikit buta disebabkan penyakit rabun aku ni. Malam tadi, selepas aku tertidor dengan lenanya, aku bangun-bangun pagi subuh tu, terus cermin mata aku dah terpatah laaa pulak!!! AGGHHHHH!!! TENSENNYE!!!!!!!

Currently aku dah macam Third Eye Blind lah pulak... adoi! Nak kena buat speck baru ni! Yang berframekan titatinum. Senang sikit nanti kalau terlanyak, takde lah nak patah! Kalau tidak, seingat aku lah, dah nak dekat sepuluh speck yang aku terpatahkan-sendiri. Ni lah penyakit aku! Kalau aku layan tivi sampai tengah malam, sah sah dan semestinya aku akan tertidor depan tibi aku ni. So, inilah akibatnya! Cermin mata aku yang tersayang patah!!! AGHHHH!!! TENSEN!!! Aku dah jadi kabur.

Tu yang ada sorang kawan aku kata dia senyum kat aku pun aku buat boo layan aje.Sombong katanya!Laaa...iye lah, takkan lah aku nak gi sengih dengan semua orang kot? Dah aku ni rabun. Bukannya aku nampak pun siapa yang ada dan lalu depan aku. Silap-silap, kalau bawak kereta, maunye pedestrian dengan tiang lampu isyarat pun aku takleh kenal pasti.

Biarlah dikata aku sombong dari dikatanya aku ni gila!! Tersengih sengsorang tersenyum kambing tak pasal-pasal kan? Nanti ade pulak yang hayun tapak kasut kat aku sebab sengih kat dia nanti! Aku tak rela dikatakan TIGA SUKU WARAS sebab aku ni dah memang TAK WARAS!!!

hmmm... gaji dah nak abis dah nie! Pinjam duit ngkorang boleh tak? Nak buat speck baru lah!

p/s : Aku taip entry ni dengan speck mata aku yang ber-pita-selofan! Malu aje!


My complete profile, darn it!






Filem Kita
Berita Harian
Dewa 19 Official Site
Jiwang
Photobucket - Video and Image Hosting


orang tengah lepak
Who links to me?
Free Counters
Since 17.07.2006


Check Page Rank

Locations of visitors to this page

referer referrer referers referrers http_referer